03 May 2010

kiama - Jervis bay -1

تعطیلات 4 روزه ایستر اینجا در استرالیا از بزرگترین تعطیلات سال بشمار میاد و ما هم تصمیم گرفتیم که  کاری بکنیم.نمیدونم چرا از بچگی به ما یاد ندادن برای سفر هم باید از مدت ها قبل برنامه ریزی کرد. این استرالیایی ها بعضی وقت ها تا دو سال این ادونس برای یه مسافرت چند روزه توی خاک اینجا برنامه ریزی میکنند، اما من انگار اصلن این موضوع برام قابل درک نیست. تعطیلات کریسمس یهو میاد، نوروز هم همینطور،جشن تولد ها، سالگرد ها ،روز والنتین ،روز پدر، مادر  همه یه دفعه سر میرسه و منو یه روز قبلش آواره شاپینگ سنتر میکنه. آخرش هم اون چیزی رو که میخوام نمیتونم پیدا کنم. هر چی هم سعی میکنم که برنامه داشته باشم این فرشته سمت راستی میگه بابا کو حالا تا ایستر ....خلاصه این از حال وروزه من.بگذریم .....سه  روز مونده بود به تعطیلات ایستر که هول و والا گرفتیم که چی بکنیم.یه خورده دلم هوس ادونچر کرده بود ودیدن طبیعت بکر و زیبای نیوزلند....    سری به سایت های رزرو بلیت و هتل زدیم وای خدای من قیمت ها سر به فلک میزد بلیت سیدنی به کریس چرچ که در حالت عادی  ۳۰۰-۴۰۰ دلاره  چیزی حدود 2000 دلار بود. خوب این ازاین...... بعدش به فکر جارویس بی افتادیم که همه میگفتن  سفید ترین شنهای ساحل دنیا اونجاست .به نیت یه کمپینگ ۲ شبه بار و بندیل روجمع کردیم .  و دوباره جاده بود که مار رو با خودبرد

No comments:

Free counter and web stats